torsdag 19 april 2012

Congratulations hug!!

It´s congratulations on the easel (stafflikort) with flowers and a kiss on the cheek!!
Very sweet Vintage card!! It´s from “Kärlek - Från Mormors Vind” (Love - From Grandmother´s Attic) in Pion design. The Papers are “Ruby Rock It - August Moon“, “Maja Design - Äntligen!” (Finally) and “In Memory” in Karen Foster design, all found in Kristinas Scrapbooking.  The doily, the pearls and the roses are from Hobby och Hantverk, Metallic Embossed Cardbook Silver and Band Swirl - White, from Kristinas Scrapbooking. Vanilla-colored satin roses with pearls and small white roses are from Villa Solnäs. The punching templates is from Scrap o Hobby and the stamp is  “Grattiskram” (Congratulations hug) from Reprint, which I bought in a bookstore in Jönköping.










4 kommentarer:

  1. Wow, mamma vilket kort..så snyggt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker du det?? Det blev inte så jämnt runt omkring må du tro...och stämplarna (det är en stämpel på baksidan också som jag inte kunde med att visa...) blev varken jämna eller utan kladd!! Kolla lite noga for du se!!

      Radera
  2. Tack, de va fler som skrivit att det var kul att se mig och höra mig. Få en annan bild om hur jag är. Kanske ska börja videoblogga! Har du beställt en sådan virknål? Den är underbar.

    Kram Cina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag fick sms att de redan skickat virknålarna. Spännande!!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly