torsdag 26 juli 2012

On the beach again!!

I was very lucky to go to the beach in Gullbranna, Halmstad again with my daughters 
and my little grandchild today July 25. At last lovely weather and the wind was 
“Gone with the wind”!! Even I got a little dipp in the sea when I could walk beside my daughter.
But my little grandchild wasn´t so glad to play in the water at all. He was very tired and I
guess that he thought the sea was very big to look at!!



If your eyes are good you see some seagulls too.
I´ve always loved them and their lovely voice!!






2 kommentarer:

  1. Åh,bor du i Halmstad du också?
    En flaggstång fick sambon i 26 års present av sina föräldrar :)
    Jag fyller den 2:a september så de va nära :)fyller då 26 år.

    Kram Cina

    SvaraRadera
  2. Oj, oj, skrev jag att jag bodde i Halmstad? Inte riktigt. Jag bor 4 mil sydväst om Jönköping, några kilometer från rv. 26 (Nissastigen). Så det tar väl ungefär 1,5 tim att åka till Halmstad härifrån.

    Trevligt att träffa en till som fyller år i september!! Jag fyller den 3:e så i år är jag dubbelt så gammal som du!! Det låter förskräckligt, men det är bara att konstatera!! Min yngsta dotter var 26 i maj. Hoppas du inte tycker jag är alltför gammal och tjatig!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly